قدسیان

ساخت وبلاگ

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا،حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در سمینار محراب مسافر در قم با بیان این‌که «نماز ما باید برجسته باشد» اظهار کرد: سعی کنید که اهل نماز اول وقت باشید و به گونه‌ای باشید که دیگران با دیدن شما، رنگ معنویت به خود بگیرند و عبادات شما بر دیگران تأثیرگذار باشد.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور افزود: همه چیز را به نماز گره بزنید، جزوه‌های ساده و کم حجم درباره اسرار نماز تدوین و چاپ کنید و در رستوان‌ها و مجتمع‌های گردشگری توزیع کنید.

قرائتی با اشاره به این‌که «افرادی از 100 ملیت با سفر به قم برای شناخت اسلام مراجعه کرده‌اند» عنوان کرد: برای ترویج مساله نماز می‌توان جزوه‌هایی استدلالی منتشر و در میان مسافران و زائرن در مجتمع‌های بین راهی و رستوران‌ها قرار داد.

وی با بیان این‌که «باید خدمات بین راهی در جاده‌ها به گونه‌ای باشد که نیاز مسافران را فراهم کند» افزود: قم محور مواصلاتی 17 استان است، از همین رو باید در ارائه خدمات نیز سرآمد باشد.

وی تاکید کرد: قم باید در همه زمینه‌ها بویژه ترویج و توسعه فرهنگ نماز در مجتمع‌های گردشگری و بین راهی نمونه و برای همه کشور الگو باشد.

قرائتی با اشاره به اینکه «اگر می‌خواهید کاری کنید، ارزانترین و زیباترین خدمات باید ارائه شود» تصریح کرد: اگر کسی به خاطر دستاوردی خاص اقدام به انجام فعالیت فرهنگی و دینی کند کاری نامقدس است، از همین رو این دست فعالیت‌ها باید گمنام انجام شود.

- - , .

قدسیان...
ما را در سایت قدسیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ghodsian بازدید : 140 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 23:56

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، مریم جعفری در همایش عفاف و حجاب شهرستان جاسک اظهار کرد: حجاب به معنی پوشش اسلامی بانوان دارای دو بُعد ایجابی و سلبی است، بعد ایجابی آن وجود پوشش بدن و بُعد سلبی آن حرام بودن و خودنمایی به نامحرم است و این دو باید در کنار یکدیگر باشد تا حجاب اسلامی محقق شود.

وی تصریح کرد: امروز مساله پوشش مساله‌ای سیاسی است، هویت یک دین و هویت یک زن مسلمان است.

این مدرس حوزه در ادامه با تاکید بر این‌که «حجاب امری اجتماعی است و حق بندگی خداست» گفت: حجاب یک رفتار و یک عقیده است و ایجاد آرامش روانی بین افراد جامعه از فواید فردی حجاب است.

وی در پایان گفت: ما در اسلام 73 فرقه داریم که با اینکه در مباحث اعتقادی و کلامی اختلاف داریم اما در مقوله حجاب، ضرورت و وجوب حجاب هیچ اختلافی نداریم.

- - , .

قدسیان...
ما را در سایت قدسیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ghodsian بازدید : 144 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 23:56

تصاویری از همزیستی یک شیر با چند گوسفند قدسیان...
ما را در سایت قدسیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ghodsian بازدید : 140 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 23:56

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، صادق محصولی قائم‌مقام جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به تخریب‌ها علیه جبهه پایداری در برخی رسانه‌ها مبنی بر انتشار لیست جداگانه اظهار داشت: لیست‌های منتشر شده به اسم جبهه پایداری از جمله لیست تریبون مستضعفین هیچ ارتباطی به جبهه پایداری ندارد و بنده انتساب آنها به این جبهه را تکذیب می‌کنم.

محصولی تاکید کرد: جبهه پایداری از اول در ائتلاف بزرگ اصولگرایان حضور داشته و از این ائتلاف حمایت می‌کند. بنابراین این نوع اقدامات در شبکه‌های مجازی بداخلاقی انتخاباتی است و هدفی جز تخریب اصولگرایان و جبهه پایداری ندارد.

- - , .

قدسیان...
ما را در سایت قدسیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ghodsian بازدید : 135 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 22:47

تیم های سیاه جامگان و پدیده در شهرآورد مشهد با نتیجه یک بر یک به تساوی رسیدند قدسیان...
ما را در سایت قدسیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ghodsian بازدید : 146 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 22:47

خبرهای کوتاه و خواندنی هر روز که شاید در میان انبوه خبرهای روزانه از دید شما پنهان مانده است را در بسته خبری برفک قدس آنلاین بخوانید. ما اسم آنها را مینمال خبر گذاشته ایم.این هم از بسته خبری برفک۲۸ بهمن که خبرها را برای شما آورده است قدسیان...
ما را در سایت قدسیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ghodsian بازدید : 148 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 22:47

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، عیسی رضایی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح هتلینگ بیمارستان الهادی شوشتر از سال گذشته آغاز و امروز با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

وی افزود: 135 میلیون تومان در بخش عمرانی و 120 میلیون تومان در بخش تجهیزات این بیمارستان هزینه شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر بیان کرد: همچنین 450 میلیون تومان در بخش زنان این بیمارستان هزینه شده است.

وی درباره تعداد تخت های بیمارستان گفت: 36 تخت زنان و 16 تخت نوزادان در این بیمارستان فراهم شده است.

رضایی عنوان کرد: وزیر بهداشت بعد از بازدید از بیمارستان الهادی شوشتر از مرکز بهداشت شماره 4 این شهرستان نیز بازدید کرد.

- - , .

قدسیان...
ما را در سایت قدسیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ghodsian بازدید : 120 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 21:46

فراز کمالوند پس از شکست ۲ بر یک عصر امروز جمعه تیمش برابر استقلال ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: بازی جذابی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم اما اتفاقاتی که داخل بازی افتاد به ضرر ما شد. ما مستحق شکست نبودیم.

وی افزود: شاید اگر پنالتی ابراهیمی به گل تبدیل می شد جریان بازی تغییر می کرد. نمی خواهم از نصرتی حمایت کنم اما اگر او نیز می توانست ما را در ادامه بازی همراهی کند شاید شرایط فرق می کرد. اما همانطور که همه دیدند ما زمانی که 10 نفره هم شدیم بازهم حمله می کردیم.

کمالوند خاطرنشان کرد: به نظرم مساوی می توانست نتیجه عادلانه ای باشد. سعی می کنیم در بازیهای بعد بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم.

سرمربی تیم گسترش در مورد به میدان فرستادن دیرهنگام گودرزی گفت: ما می خواستیم در نیمه اول گل بزنیم اما بعد از اینکه پنالتی را از دست دادیم بازیکنان ما از نظر روحی افت داشتند. فکر می کنم کم تجربگی بازیکنان باعث شد که این بازی را واگذار کنیم. ما گودرزی را آوردیم تا از سرعت او استفاده کنیم اما پنالتی و اخراج کار ما را در این بازی خراب کرد.

- - , .

قدسیان...
ما را در سایت قدسیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ghodsian بازدید : 118 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 21:46

به گزارش قدس آنلاین، پرویز مظلومی پس از برتری استقلال مقابل گسترش در نشست خبری گفت: نظر کمالوند قابل احترام است اما ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

مظلومی گفت: به هوادارانم تبریک می‌گویم این پیروزی را. امیدوارم باز هم حضور پرشوری داشته باشند بازی خوبی بود و گسترشی‌ها خوب بودند اما ما نیمه اول کار را تمام کردیم.

وی ادامه داد: یکی دو بازیکن ما با مصدومیت بازی کردند. نیمه دوم پس از مصدومیت بازیکنانم به مشکل خوردیم. وقتی هم که حریف 10 نفره شد تیمم کمی با ملاحظه بازی کرد امیدوارم این پیروزی‌ها را ادامه دهیم.

مظلومی در مورد اینکه چرا نیمه دوم تیمش اشباع شد گفت: متاسفانه کم‌دقت بودیم اما می‌ توانستیم گل دوم را هم بزنیم حریف چیزی برای از دست دادن نداشت و سراسیمه حمله می‌کرد و بازیکنانم به دنبال حفظ نتیجه بودند.

وی در مورد داوری گفت: داور یک پنالتی برای گسترش گرفت که رحمتی آن را به خوبی مهار کرد در مجموع داوری خیلی خوب بود.

مظلومی همچنین از حضور مجیدی در ورزشگاه آزادی و حمایتش از استقلال تشکر کرد.

- - , .

قدسیان...
ما را در سایت قدسیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ghodsian بازدید : 159 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 21:46

به گزارش قدس آنلاین عباس نخعی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درمورد راهکارهای ستاد مبارزه با قاچاق کالا ارز برای پیشگیری از قاچاق پوشاک به عنوان یکی از چند کالای اصلی قاچاق‌پذیر گفت: می‌دانیم که در حوزه پوشاک 530 تا 550 هزار نفر فعالیت می‌کنند و اگر واردات پوشاک از مبادی قاچاق کنترل نشود نتیجه آن جز تعطیلی واحدها و بیکاری نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مرکز اصلی برخورد با پوشاک قاچاق در سطح عرضه مطابق قانون وزرات صنعت است تاکید کرد: مرکز امور اصناف و بازرگانان در زیرمجموعه این وزارتخانه شهریور ماه امسال بخشنامه‌ای را ابلاغ کرد که تمام نمایندگی‌های پوشاک در ایران باید در مرکز اصناف بازرگانان ثبت شود و ضمنا مجوزهای لازم را هم از شرکت‌های خارجی بگیرند.

نخعی با بیان اینکه همچنین در طرح کد رهگیری جدید (GS1) قرار شده تا پوشاک، پتو و پارچه مجهز به کد رهگیری و شناسنامه کالا شوند تاکید کرد: چه تولیدات داخل و چه آنهایی که از مبادی رسمی وارد می‌شوند باید با برچسب‌های غیرقابل خدشه یا پارچه‌های نصب شده بر روی کالا مشخصات کارخانه تولید کننده و مبدا را درج نمایند.

وی در پاسخ به اینکه متاسفانه فقط در مبادی ورودی شاید برای واردات پوشاک قاچاق سخت‌گیری می‌شود و به راحتی در عرضه این پوشاک ارائه می‌شود،گفت: آمار واردات پوشاک این را نشان می‌دهد که بخشی از این کالا در مغازه‌ها ارائه می‌شود اما بنا است تا افرادی که پوشاک خارجی وارد می‌کنند در ابتدا کالای خود را ثبت کرده و مستندات قانونی و فاکتور رسمی را در اختیار داشته باشند تا در مواقع نیاز ارائه کنند همچنین سامانه‌های فروشگاهی که قرار است در مجلس تصویب شود به این مسئله کمک چندانی می‌کند.

نخعی با اذعان به اینکه در سطح عرضه پوشاک قاچاق وجود دارد خاطر نشان کرد: معتقدیم حتی در تولید داخل مزیت‌هایی برای صادرات پوشاک داریم که نمونه آن تولید کت و شلوار مردانه است که اکنون به اروپا هم می‌رود. و می‌توان در بخش‌هایی از پوشاک که مزیت نداریم مجوز رسمی بدهیم.

مدیرکل مبارزه با قاچاق ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پاسخ به اینکه تعرفه بالای واردات در حوزه پوشاک چقدر در قاچاق‌پذیر شدن آن موثر است گفت: در دولت دهم تعرفه واردات پوشاک 100 درصد بود که در ابتدای این دولت ابتدا آن را به 200 درصد و دوباره به صد درصد رساندند این تعرفه از ابتدای سال 94 به 75 رصد رسید و در صورت تصویب دولت تعرفه واردات پوشاک برای سال 95 ، 55 درصد خواهد شد.

وی به قرارداد تعرفه ترجیحی با ترکیه اشاره کرد و گفت: از آنجایی که پوشاک نیز در لیست تعرفه ترجیحی بین ایران و ترکیه قرار دارد تعرفه واردات پوشاک از ترکیه از 40 درصد تخفیف برخوردار بوده و با این حساب به 30 درصد می‌رسد.

نخعی گفت: برای حمایت از تولید داخل پیش‌بینی شده تا صندوقی تشکیل شود تا از منابع درآمد پوشاک از تولید داخل حمایت شود.

وی به آمار واردات بی‌رویه محصولات نساجی از جمله پوشاک و چرم و کفش از چین به کشور اشاره کرد و گفت: در سال 2014 یک میلیارد دلار چرم و کفش از چین به ایران صادر شده است که تنها 8 میلیون دلار از این رقم در گمرکات کشور ثبت شده و مابقی ممکن است از طریق مناطق آزاد یا کالای همراه مسافر به مقصد ایران آمده باشد و اینکه چقدر از 992 میلیون دلار چرم و کفش کالای قاچاق محسوب می‌شود مشخص نیست.

به گفته این مسئول در ستاد مبارزه قاچاق کالا و ارز همچنین طبق آمار یک میلیارد دلار محصولات نساجی از جمله پوشاک از چین در سال 2014 وارد ایران شده که 313 میلیون دلار آن از طریق گمرکات رسمی وارد شده و باز مابقی این رقم یعنی چیزی حدود 687 میلیون دلار ممکن است از مناطق آزاد کالای همراه مسافر و یا مبادی قاچاق وارد کشور شده باشد.

به گزارش فارس، وزیر صنعت،‌معدن و تجارت ابتدای سال 94 گفته بود که 2.5 میلیارد دلار پوشاک قاچاق وارد کشور می‌شود.

- - , .

قدسیان...
ما را در سایت قدسیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ghodsian بازدید : 102 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 19:06

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم،علی ماجدی سفیر ایران در آلمان، در دیدار فعالان اقتصادی ایران و آلمان در اتاق بازرگانی برلین، اظهار کرد: مشکلات بانکی پیش روی ارتباط اقتصادی ایران و آلمان در حال بر طرف شدن است و بانک ملی ایران و بانک EIH اکنون کار های دریافت و پرداخت را می توانند انجام دهند.

وی با اشاره به رابطه طولانی ارتباط اقتصادی ایران و آلمان افزود: بعد از تحریم ها بین ایران و آلمان فاصله افتاد که ما امیدواریم دوباره این روابط توسعه یابد.

سفیر ایران در آلمان با بیان اینکه  شرکت های کوچک و بزرگ باید در دل اتاق های بازرگانی فعالت کنند، ادامه داد: شرکت های بزرگ آلمانی برای همه آشنا هستند، اما باید اذعان داشت که حدود 85 درصد بار اقتصاد این کشور بر دوش شرکت های کوچک و متوسط است که این امر نشان دهنده نقش اتاق‌های بازرگانی در توسعه روابط اقتصاد دو کشور است.

وی تصریح کرد: آلمان می تواند تولید خود را در ایران برای صادرات به منطقه انجام دهد و در این ارتباط نیروی های جوان و تحصیل کرده و منابع داخلی ایران مهیا است.

وی گفت: بازار ایران اکنون بازار رقابتی شده است و  آمادگی لازم برای سرمایه گذاری مشترک و درمرحله بعد جذب فاینانس دارد.

در ادامه این نشست معاون اتاق بازرگانی  برلین، سفیر ایران در آلمان و رئیس اتاق بازرگانی تهران در جلسه پرسش و پاسخ به سوالات حضار حضوریافتند.

بنا بر این گزارش سفیر ایران در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه با توجه به اقرار مقامات آلمان مبنی بر تاخیر دولت این کشور برای رفع مشکلات بیمه و بانکی برای ارتباطات خود  با ایران،  گره کار کجاست که این مسائل هنوز حل نشده است گفت: ما جدیتی را از طرف آلمانی برای حل این مسائل مشاهده می کنیم؛ به همین منظور هفته آینده هیئتی از طرف خزانه داری آمریکا، در سطحی بالا به آلمان می آیند تا برداشت‌های متفاوت را به هم نزدیک کنند و برداشت های یکسانی به دست آروند.

وی اضافه کرد: بخش دوم این امر نیز به خود ما بر می گردد و در دولت گذشته روی موضوع پولشویی کوتاهی کرده اند اما دولت جدید مصراست که آن را اجرا کند.

در ادامه این نشست حجازی بازرگان ایرانی با اشاره به ضرر و زیانی که برای برخی از فعلان اقتصاد ایرانی، ناشی ازعدم پایندی به قراردادای منعقد شده از قبل تحریم( توسط شرکت های آلمانی) از معاون اتاق بازرگانی برلین سوال کرد چه تدابیری برای جبران این صدمات دیده شده است؟

کریستین وایزن هاترمعاون اتاق بازرگانی برلین در پاسخ گفت: در نظام جدید باید امنیتی برای سرمایه گذاری ها وجود داشته باشد تا دیگر مشکلاتی مانند مواردی که شما اشاره کردید پیش نیاید.

وی افزود که ما به دنبال این هستیم که این موضوع را  برای بازرگانان و فعالان اقتصادی خود روشن کنیم که  بازار ایران تنها بازار 70 میلیونی نیست بلکه کشورهای همسایه ایران نیزهستند که از طریق ایران قابل دسترسی‌اند.

این مقام آلمانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ایران به دنبال جذب  یک سوم سرمایه گذاری های خود از خارج کشور و نیازمند توسعه تولید داخلی است، همچنین این کشور جوانان تحصیل کرده فراوانی دارد که امکان توسعه همکاری ها را فراهم می‌کند.

- - , .

قدسیان...
ما را در سایت قدسیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ghodsian بازدید : 127 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 19:06

فیلم منتشر شده از اقدام تروریستی در شهر "سوروچ" در جنوب ترکیه، انفجار شدید میان جمعیت تظاهر کننده را نشان می دهد که منجر به کشته شدن ۲۸ نفر و زخمی شدن بیش از صد نفر شد. قدسیان...
ما را در سایت قدسیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ghodsian بازدید : 130 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 19:06

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی خطیب جمعه تهران در خطبه‌ دوم نماز جمعه امروز تهران، انتخابات را در سه مرحله حائز اهمیت خواند و گفت: اصل حضور مردم که دلیل ادامه حیات سیاسی مردم است و اعلام دخالت در سرنوشت خودشان است، یکی از برکات انقلاب اسلامی است که نشان داد ما صاحب فکر و هویت هستیم و می‌توانیم با حضور خود، دینمان را حفظ کنیم.

وی معنای آمدن به پای صندوق‌های رأی را اعلام اینکه مردم هم‌چنان مؤمن به انقلاب اسلامی، امام(ره)، شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند، عنوان کرد و بیان داشت: مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی اعلام می‌کنند که ما از پای نمی‌نشینیم و این انقلاب را به دست صاحب آن می‌رسانیم.

*حضور قوی وفاداران به راه شهدا در انتخابات؛ موجب تشکیل مجلسی کارآمد

صدیقی حضور قوی مؤمنان و وفاداران به راه شهدا را موجب تشکیل مجلسی قوی و کارآمد، دلسوز و وفادار به انقلاب برشمرد و گفت: وجوب خمس و زکات به این دلیل است که ثروت یکجا متمرکز نشود، از این رو، اینکه یک فرد یا جمعی همیشه بخواهند پست‌ها را دراختیار داشته باشند فرسایشی خواهد بود.

وی در توضیح خاطرنشان کرد: یک زمان صحبت ولایت است؛ آن جان مردم است که باید همیشه بر اعضای ما حاکم باشد، همچنین ولایت عقل مردم است که باید همیشه چراغش روشن باشد، اما یک وقت در شرایط سیاسی و اقتصادی مملکت باید اجازه دهیم همه استعدادها خود را نشان دهد.

خطیب جمعه تهران گفت: اگر دو گروه و حزبی همانند دو حزب عمده کشور آمریکا همیشه در رأس کار باشند و یا گردن‌کلفت‌هایی که خود را قوی و غنی کرده و خود و بچه‌هایشان صاحب امکاناتند همواره بخواهند گرداننده مملکت باشند، کشور ضربه می‌خورد و این نقل و انتقالات قدرت و نفس تازه به جامعه دمیدن و روبه‌رو شدن با چهره‌های تازه‌نفس، به مردم نشاط داده و آنها را امیدوار می‌کند.

*یک عده امتحان خود را داده‌اند

وی عناصر جدید را موجد ابتکارات جدید خواند و اظهار داشت: یک عده امتحان خود را داده‌اند و از زمانی که انقلاب بوده است، در موقعیت‌های مهم بوده‌‌اند و بعضی نیز خیلی گردن‌کلفت شده‌اند و امکانات به هم زده‌اند، حال باید بگذاریم چهره‌های جدید بیایند و مردم را با وضعیت جدیدی آشنا کنند.

صدیقی با اشاره به اعتماد رهبری نظام به بصیرت مردم گفت: کسانی که مخالف این مردمند اندکند و در این روزنامه‌های خاص، بزرگ و در فضای مجازی پرداخته می‌شوند، در حالی که مردم ما به جمهوری اسلامی و ولایت رأی دادند و تا آخر حیات با ولایت نفس می‌کشند.

وی در بخش دیگری از خطبه نماز اظهار داشت: دشمن که در این دوره از اینکه مردم به پای صندوق‌های رأی نیایند، ناامید شده است برای اولین بار است که رسانه‌های بیگانه و دشمنان دیرینه ما که همین امروز هم در قضیه هسته‌ای شهدا از ما گرفته‌اند و سر مؤمنین را می‌برند و با آن بازی می‌کنند و سینه مردان ما را می‌شکافند و قلب‌ها را درمی‌آورند و می‌خندند و سر کودکان را می‌برند، امسال دلسوز ما شده‌اند و همه را تشویق به حضور در انتخابات می‌کنند.

امام جمعه موقت تهران گفت: اما اینها در عین حال چند پایگاه را تخریب می‌کنند، که یکی از آنها پایگاه شورای نگهبان است، البته پایگاه ولایت را با شبکه‌های مختلف دائماً بمباران می‌کنند، اما با این همه تبلیغات علیه ولایت، عشق و شیدایی مردم روزبه‌روز به نایب حضرت حجت روزافزون می‌شود و به هیچ وجه دنیا نتوانسته و نخواهد توانست فاصله‌ای میان مردم و رهبری ایجاد کنند.

*دشمن پس از تجربه شکست در تخریب ولایت، روی به زدن شاخه‌ها آورده است

وی با اشاره به اینکه دشمن پس از تجربه شکست در تخریب ولایت، روی به زدن شاخه‌ها آورده است، تصریح کرد: آنها می‌خواهند پر و بال رهبری را بچینند و در این میان از ابتدای کار شورای نگهبان حساسیت زیادی بر روی آن وجود داشت.

صدیقی با یادآوری اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم آذربایجان، ریشه حمله به شورای نگهبان را اغراض خاص ذکر کردند، گفت: تخریب‌کنندگان شورای نگهبان می‌خواهند مجلس پیش رو را بی‌اعتبار کنند.

امام جمعه تهران با تأکید بر اینکه اگر شورای نگهبان قانونی نباشد، نامزدهایی که این شورا تأیید می کند نیز قانونی نخواهند بود، گفت: در این صورت مجلس قانونی نخواهد بود و کشور باید دوره ای را در خلأ قانونی به سر ببرد.

*آیا از جانب خدا جبرئیل بر شما نازل شده است یا اعتبارتان را از قانون کسب می کنید؟

وی افزود: از خود کسانی که همنوا با بیگانگان به شورای نگهبان حمله می کنند می پرسیم اعتبار خود شما از کجاست؟ آیا از جانب خدا جبرئیل بر شما نازل شده است یا اعتبارتان را از قانون کسب می کنید؟ مگر شورای نگهبان پایگاه اثبات اعتبار برای شما نیست؟ با این تشکیک، خودتان در نظر مردم بی اعتبار می شوید و خودتان را از بین می برید.

صدیقی گفت: این کار به ضرر شما و به ضرر قانونی بودن و ایمان شماست و معلوم می شود شما نظام و ولایت را قبول ندارید.

وی با یادآوری حمایت‌های همیشگی امام راحل از شورای نگهبان خطاب به تخریب‌کنندگان این نهاد ادامه داد: شما تا آخر مقابل آن می‌ایستید و القای شبهه می‌کنید؛ مردم درباره شما چه بگویند و چه قضاوتی بکنند؟

امام جمعه موقت تهران با اشاره به معرفی متدینین به عنوان عناصر تندرو از سوی برخی به نقل قولی از رهبر کبیر انقلاب درباره جوانان حزب‌اللهی و لزوم قدردانی از آنها پرداخت و گفت: مردم ما حزب‌اللهی، جبهه‌ای و دشمن آمریکا هستند و همیشه از ولایت و آرمان‌های خود دفاع کرده‌اند و این غیرت را سر صندوق‌های رأی نشان خواهند داد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد: مسئله دیگر، این پررویی، جسارت و حماقتی است که انگلیس و آمریکا نشان می‌دهند و همانند دوران فتنه که شبکه‌های فارسی خود را توسعه دادند، امروز هم نام می‌برند که به چه کسانی ملت ایران رأی ندهند؛ به استوانه‌هایی که از ابتدای عمرشان تا به امروز پای ولایت از حیثیت و جان خود گذشته‌اند.

صدیقی در ادامه گفت: در مقابل، کسانی را نام می‌برند و می‌گویند مردم به اینها رأی بدهند؛ چرا کار ما به اینجا رسیده است؟ چرا قدرت‌های کینه‌ورز به اسلام که تا توانسته‌اند از هیچ عداوتی نسبت به ما کوتاه نیامده‌اند، حال درباره ما چه فکر می‌کنند؟

وی تصریح کرد: برای اثبات حماقت و ابطال سحر اینها به کسانی رأی می‌دهند که بیگانگان می‌گویند رأی ندهید و به آنها که بیگانگان می‌گویند رأی دهید، رأی نمی‌دهند.

خطیب جمعه تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایام‌الله 22 بهمن و سالروز شهادت مردم تبریز در قیام علیه رژیم ستم‌شاهی، از نقش مردم آذربایجان در مرزبانی دین و عشق آنها نسبت به حضرت اباعبدالله تجلیل کرد و گفت: اربعینی که مردم تبریز برای شهدای قم گرفتند، نقطه عطفی در مبارزات بود و باب جدیدی باز شد که یزد و شهرهای دیگر نیز به دنبال آن آمدند و انقلاب به ثمر رسید.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام صدیقی در خطبه اول نماز جمعه امروز تهران نیز با طرح این پرسش که پولهای بادآورده برای هزینه‌های انتخاباتی از کجا آورده می‌شود؟ گفت: چرا این سفره‌ها و بذل و بخشش‌ها در زمانهای دیگر پهن و انجام نمی‌شد؟ چرا بعضی کارهای اقتصادی فقط در زمان انتخابات صورت می‌گیرد؟

وی علت‌یابی این موضوع را روشن‌کننده منشأ اینگونه اقدامات که یا تقوا و یا رأی‌ آوردن است عنوان کرد و افزود: ملاحظات سیاسی بعضی را از مسیر صلابت و شفافیت بیرون برده است، در حالی که راه غیرشفاف در اسلام نتیجه‌بخش نیست.

خطیب جمعه تهران با تأکید بر اینکه هدف وسیله را توجیه نمی‌کند، گفت: باید با ولایت و راه امام(ره) صداقت داشت.

- - , .

قدسیان...
ما را در سایت قدسیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ghodsian بازدید : 123 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 18:01

به گزارش قدس آنلاین، فرهاد مجیدی به همراه پسرش وارد ورزشگاه آزادی شد و به سمت رختکن استقلال رفت.  فرزاد مجیدی، فرزند برادرش را به داخل زمین آورد تا در کنار سایر بازیکنان حضور یابد.

 حضور مجیدی و فرزندش در ورزشگاه باعث منفجر شدن ورزشگاه شد و هواداران استقلال به تشویق آنها پرداختند.

- - , .

قدسیان...
ما را در سایت قدسیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ghodsian بازدید : 109 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 18:01

به گزارش قدس آنلاین، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر ساعت 18 واقعه طلاق در کشور ثبت می شود، نسبت به وقوع سونامی طلاق و کیک طلاق در کشور هشدار داد.
 حسین طلا با اشاره به آمار طلاق در کشور و تهران گفت: از ابتدای سال 1390شاهد کاهش آمار ثبت ازدواج در کشور هستیم به طوری‌که در سال 90 تعداد 891هزار مورد ثبت ازدواج داشته ایم اما در سال 1393 این آمار به 724 هزار مورد کاهش یافته و در 11 ماه سال جاری تعداد 655 هزار ثبت ازدواج داشته‌ایم.
وی در ادامه در خصوص کاهش نرخ ازدواج و افزایش نرخ طلاق نیز یادآور شد: مشکل در تامین حداقل هزینه زندگی، دلیل عمده بسیاری از طلاق‌هاست به‌طوری‌که وقتی سرپرست خانواده نتواند معیشت خانواده را تامین کند، افزایش خشونت و درگیری‌های خانوادگی را به دنبال دارد که در نهایت زوجین تصمیم به جدایی می گیرند.
این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص آمار طلاق در کشور اضافه کرد: در 11 ماه سال جاری 147 هزار ثبت طلاق داشته ایم به‌طوری‌که در هرساعت 18 واقعه طلاق رخ می‌دهد که این آمار در شهر تهران به 34 درصد می‌رسد.
طلا در این خصوص به وظیفه وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت : وزارت ورزش و جوانان تمام فعالیتهای خود را معطوف به امر ورزش کرده که البته جای تقدیر و تشکر دارد اما امور مربوط به حوزه جوانان را تعطیل کرده است چون در این وزارتخانه کمیته ای به نام حمایت از ازدواج و خانواده وجود دارد که تصمیماتی را اتخاذ می نماید اما تا بحال کدامیک از مردم ایران خصوصا جوانان از دستاوردها و مصوبات این کمیته در خصوص ازدواج و خانواده خبری شنیده اند، لذا انتظار می رود وزیر محترم ورزش و جوانان جناب آقای دکتر گودرزی فعالیتهای این وزارتخانه را در حوزه ازدواج جوانان برای مردم عزیز ایران تشریح نمایند تا مردم هم در جریان این فعالیت ها قرار گیرند.
نماینده مردم تهران در مجلس در پایان یادآور شد: سونامی طلاق در راه است و حتی این روزها عده ای جشن طلاق می گیرند و کیک سفارش می دهند که این شادمانی از رخداد طلاق، برای جامعه ایرانی مایه تاسف و سرافکندگی است و لذا امیدواریم که همه نهادهای متولی این امر مهم آستین همت را بالازده و وارد این کارزار شوند چون سر و سامان دادن به امر خیر و خداپسندانه ازدواج در کشور باعث تعالی و پیشرفت ایران عزیز در همه عرصه ها خواهد شد و جامعه ای از گزند آسیبها در امان است که نهاد خانواده مستحکم داشته باشد.
منبع: ایسنا

- - , .

قدسیان...
ما را در سایت قدسیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ghodsian بازدید : 120 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 18:01

به گزارش قدس آنلاین،حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری عضو شورای نمایندگان مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با فارس،با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم مانند گرانی، بیکاری و تورم گفت: به اعتقاد من نسخه نجات بخش اقتصاد ما کاملا آماده است، این نسخه نجات بخش اقتصاد مقاومتی است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران افزود: نسخه نجات بخش اقتصاد ما همان نسخه‌ای است که مقام معظم رهبری هم اصلش، هم فروعاتش و هم شیوه‌نامه‌هایش را در بیانات مختلف برای مردم و دولتمردان تشریح کردند، و این همان نسخه‌ای است که فقط می‌تواند در کشور ما پاسخگو باشد.
کلانتری ادامه داد: نظام ما منحصر به فرد است و در هیچ کجای دنیا چنین نظامی وجود ندارد که هم خودش را متعهد به اسلام ناب می‌داند و هم از دستاوردهای جدید و گذشته استفاده می‌کند، ما باید اقتصاد منحصر به خودمان را داشته باشیم، نمی‌شود که نظام ما یک ساختار منحصر به خودش را داشته باشد ولی اقتصادش به قدرت‌های بیگانه تکیه کند که هر وقت خواستند گلوی ما را فشار دهد.
وی تصریح کرد: هر مجلسی و هر دولتی شکل بگیرد و هر اتفاقی رخ دهد به اعتقاد بنده هیچ راهی وجود ندارد مگر اینکه همه به سمت اقتصاد مقاومتی، اقتصاد بومی و ایرانی بروند.
کلانتری در ادامه در رابطه با حضور برخی از مفسدان اقتصادی در بین اصلاح طلبان در زمان انتخابات، خاطرنشان کرد: اینکه کسانی را که نمره خوب و پرونده شفافی در بحث اقتصاد ندارند را برای رفع مشکلات اقتصادی مردم معرفی کنیم، به نوعی آدرس غلط دادن، رد گم کردن و به حاشیه رفتن است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران گفت: مردم ما خیلی خوب این مسائل را می‌فهمند. من نمی‌گویم کسی که در یک حوزه‌ای محکومیت دارد و آن محکومیت را تحمل کرده است را بخواهیم محکوم کنیم حرف من این است که اقتضای کشور ما نیست که در این مسیرها وارد شود.
وی افزود: جناح و حزبی که در زمان انتخابات با معرفی چنین افرادی این مسیر را جلوی پای مردم می‌گذارد منظورش این است که ما به دو دهه قبل بازگشتیم و مسلما این مسیر در جمهوری اسلامی کارساز نیست و اگر کارساز بود در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 جواب می‌داد، همه این افراد در آن سال وارد میدان شدند ولی نه تنها جواب نداد بلکه فتنه درست شد.

- - , .

قدسیان...
ما را در سایت قدسیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ghodsian بازدید : 126 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 16:51

به گزارش قدس آنلاین، با نظر پرویز مظلومی  ترکیب یازده نفره استقلال در مصاف با گسترش فولاد اعلام شد.

بنا بر این گزارش، مهدی رحمتی، محمدرضا خرسندنیا، هرایر مگویان، حنیف عمران زاده، امید نورافکن، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، جابر انصاری، فرشید اسماعیلی، محسن کریمی و سجاد شهباززاده تا ساعتی دیگر برابر تیم گسترش فولاد به میدان می‌روند.

استقلال تهران امروز ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی و در هفته بیست و یکم به مصاف تیم گسترش فولاد خواهد رفت.

- - , .

قدسیان...
ما را در سایت قدسیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ghodsian بازدید : 106 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 16:51

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا،یک مقام مسوول در وزارت خارجه سوریه گفت: این سخنان، هماهنگ با خواست نظام ترکیه در حمایت از تروریست هاست.
وی افزود: سوریه از اظهارات مرکل تعجب کرده است زیرا وی خواسته های حکومت ترکیه برای حمایت از گروه های تروریستی و ترغیب آن ها برای ادامه جنایت ها علیه شهروندان سوری را تکرار کرده است.
این مقام سوری اضافه کرد: این سخنان غیر قابل پذیرش و محکوم است زیرا نقض حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه به شمار می رود و برخلاف قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل متحد است.
وی بیان کرد: این اقدامات، بحران سوریه را طولانی تر کرده و به حل و فصل آن کمکی نمی کند.
آنگلا مرکل روز دوشنبه گذشته در مصاحبه ای با روزنامه آلمانی 'اشتوتگارت زیتانگ' گفته بود که از ایجاد یک منطقه پروازممنوع در شمال سوریه حمایت می کند.
این در حالی است که سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز پیش تر هشدار داده بود که پیشنهاد منطقه پرواز ممنوع تنها به سناریوی لیبی منجر خواهد شد. 
به گزارش خبرگزاری روسی راشا تودی «ماریا زاخاروا» گفته بود: هیچکس خواستار تکرار سناریوی لیبی در سوریه نیست. جامعه بین الملل پیش از این چنین دیدگاهی را تجربه کرده است. 

- - , .

قدسیان...
ما را در سایت قدسیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ghodsian بازدید : 115 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 16:51

به گزارش قدس آنلاین،  هاشم بیک زاده مدافع ذوب آهن که قرار است جای مهرداد پولادی را که  به خاطر خدمت سربازی، ایران را ترک کرده و به کشور بازنگشته است، بگیرد. در این شرایط بدترین اتفاق برای هاشم مصدومیت بود. او دیروز در بازی ذوب آهن و فولاد غایب بود و در تهران حضور داشت.

هاشم درباره آخرین وضعیتش گفت: «متاسفانه آسیب دیدم. عضله پشت پایم مصدوم شده است. هنوز نمی دانم دقیقا چه مدت از میادین به دور هستم.»

- - , .

قدسیان...
ما را در سایت قدسیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ghodsian بازدید : 120 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 15:51

به گزارش قدس آنلاین، پس از تساوی سرخپوشان برابر سایپا در آخرین لحظات نیمکت ذخیره این تیم لحظات عجیب را پشت سر گذاشت. در این بین سوشا مکانی گلر ذخیره این تیم به جای حضور در رختکن روی نیمکت نشست و اشک ریخت.

مکانی با همراهی برخی از اطرافیان پرسپولیس به رختکن رفت اما داخل رختکن نیز اشک های او پرسپولیسی ها را تحت تاثیر قرار داده بود.

- - , .

قدسیان...
ما را در سایت قدسیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ghodsian بازدید : 118 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 15:51